2016. január 20., szerda

1. évad 6. rész - A Császár lánya

Csata a holokronért! Rey, és néhány egység az Új Köztársaság oldalán harcol az Első Rend ellen a Rodia bolygó mellett. A harc egy igen értékes sith-holokronért folyik, ami olyan információkat rejt, amiket az Új Jedi Rend nem tud.
- Gyerünk! Minden hajóval, teljes erővel tüzeljenek! - adja ki a parancsot Rey.
- Jedi mester! A hajók elvesztették a pajzsaikat, és két csillagrombolón is evakuációt hajtottak végre. Kémeink szerint a harmadik csillagrombolón van a holokron. - jelenti Svalker tábornok.
- Rendben, tábornok! - mondja Rey. - Katonák! Készüljenek fel! Átmegyünk a csillagrombolóra.
- Értettem, jedi mester! - mondja az egyik katona, majd futva indul szólni a többieknek. Mikor elindulnak, Rey megy elől, szkafanderrel, mögötte pedig néhány katona. Elérik a  csillagromboló, majd Rey vág ajtót, hogy bemenjenek.
- Vigyázz! Rohamosz...Áhh! - mondja az egyik katona, de lelövik. Rey kinyitja zöld kardját, és a rohamosztagosok csapata felé rohan. Elbánik mind a hattal, majd továbbmennek.
- Gyerünk, mozgásban kell maradnunk! - kiabálja Rey, majd behunyja a szemét. Kutatni kezd az Erő segítségével, hogy megkeresse, hol van a holokron. Balra, jobbra, előre vagy hátra? Fel vagy le? Pár pillanattal később megszólal:
- A hangárban van, egy széfben! - mondja, majd elindulnak arra. A hajó hatalmas, de könnyedén elérnek odáig. A hangárban sok rohamosztagos várja őket, akik feltehetőleg a holokront védik.
- Minden lövés találjon, fiúk! - kiabálja az egyik katona. - Gyorsan! - előrenyomulnak, majd, mikor az utolsó rohamosztagossal is végeztek, megnézik a széfet.
- Ez elég kicsi. - osztja meg véleményét az egyik katona.
- Miért, mire számított? - kérdezi Rey. -  A holokronok nem nagyok.
- Ezt már tudtam, jedi mester.
- Ó, én nem vagyok mester, de inkább törődjünk azzal, hogy hogyan nyissuk ki a széfet.
- Talán használhatná a fénykardját. - mondja unottan a katona.
- Jó ötlet! - veszi elő fénykardját Rey, kinyitja, majd a széf ajtaját kezdi vágni. Mikor kivágott rajta egy négyzetet, benyúl. Megfogja a szilárd, kocka alakú, piros, átlátszó holokront, és kiveszi.
- Remek! Ezt közölnöm kell a Tanáccsal. - mondja, majd elmegy. Megjelenik előtte a Tanács, majd elmondja nekik a hírt.
- Sikeresen megszereztük a holokront. - mondja.
- Rendben, tudd meg, mit rejteget, majd közöld velünk. - utasítja Skywalker mester.
- Értettem, mester. - hajol meg Rey, majd kilép a beszélgetésből, és letérdel. A holokron forogni kezd előtte, majd kinyílik, és egy üzenet látszódik:
- Darth Sidious vagyok, sith nagyúr. Mikor a Második Halálcsillagot kezdtük építeni, örökbe fogadtam egy lányt, a Naboo-n. A Rey nevet adtam neki, és otthagytam a Jakku bolygón, mert észrevettem, hogy Erő-érzékeny, de, mivel Darth Vader nagyúr már a tanítványom volt, őt nem fogadhattam fel. Azt akartam, hogy Luke Skywalker ölje meg Vader nagyurat, majd én megölöm Skywalkert, és Rey lesz a tanítványom. - A szavak hallatán Rey elejti a holokront. Hátralép hármat. Érzi, hogy rosszul van. Hirtelen, elsötétül előtte a világ.
- Tábornok! Tábornok! Jól van? - hallja a parancsnok hangját. Felül. Nem tudja, hogy hol van.
- Jól vagyok, igen. Hol vagyunk? - kérdezi fáradtan Rey.
- Mindjárt elérjük a Dentort. Rohamosztagosok támadtak ránk. Nagyon sokan voltak.
- Értem, el kellett jönniük. - bólint Rey. - A holokron?
- Megvan.
- Rendben.
- Uram, megérkeztünk a Dentorra. - mondja a pilóta.
- Rendben, kérjen leszállási engedélyt! - utasítja a parancsnok.
- Azt már megkaptuk.
- Akkor szálljunk le. Hosszú volt a mai nap. - mondja a parancsnok, majd leszállnak. Rey a Jedi Templomhoz siet, ahol fogadja a Jedi Tanács.
- Hogyhogy ismét találkozunk, Rey? - kérdezi Skywalker mester.
- Palpatine. - mondja Rey.
- Ezt hogy érted? Ő volt Darth Sidious, míg Skywalker mester apja, Anakin Skywalker, meg nem ölte. - mondja Winn Belor mester.
- Igen, tudom. De nem róla beszélek. - kezdi Rey.
- Akkor kiről? - kérdezi Kray mester.
- Egy másik Palpatine-ról. - mondja Rey.
- Másik? Nem csak egy van? - tudakolja Do mester.
- Eddig én is azt hittem, míg végre nem hajtottam a legutóbbi küldetésemet. - mondja, majd az Erővel a terem közepére viszi a sith-holokront, majd kinyitja.
Darth Sidious vagyok, sith nagyúr. Mikor a Második Halálcsillagot kezdtük építeni, örökbe fogadtam egy lányt, a Naboo-n. A Rey nevet adtam neki, és otthagytam a Jakku bolygón, mert észrevettem, hogy Erő-érzékeny, de, mivel Darth Vader nagyúr már a tanítványom volt, őt nem fogadhattam fel. Azt akartam, hogy Luke Skywalker ölje meg Vader nagyurat, majd én megölöm Skywalkert, és Rey lesz a tanítványom. - az összes Tanácstag meglepődik a hír hallatán.
- Te Rey Palpatine vagy? - kérdezi bizalmatlanul Mal mester.
- Igen. - hajtja le a fejét Rey. - Én vagyok Sheev Palpatine, vagyis Darth Sidious örökbefogadott lánya.
- És ez miért baj? - kérdezi higgadtan Skywalker mester.
- Már megbocsájts! - rivall rá Kray mester. - Ez nagyon nagy baj! Ha Palpatine mellett nőtt fel, akkor..
- Ki mondta, hogy mellette nőtt fel? Palpatine elvitte a Jakku-ra, és otthagyta. - indokol Skywalker mester.
- Mester, én csak azt mondom, hogy lehet, hogy... átállhat a Sötét Oldalra.
- Én soha! - háborodik fel Rey. - Soha nem állok át!
- Nyugodj meg, Rey. - mondja Luke. - Most kérlek menj ki. Ezt a Tanács kell megbeszélje.
- Értettem, mester. - hajol meg Rey, majd elindul a kijárat felé, de még azelőtt, hogy kilépne, háborodottan néz Kray mesterre, aki szintén így néz a lányra. Rey elmegy az egyik bárba.
- Egy Dentor-koktélt! - mondja a csaposnak.
- Azonnal, jedi mester. - mondja a csapos és egy rózsaszínű italt tol Rey elé.
- Köszönöm. - köszöni meg Rey az italt, majd megissza, és kifizeti. Elindul a kijárat felé, de hátulról megszólítja valaki.
- Rey, várj! - Felori mester az.
- Igen, mester? - fordul oda Rey.
- A Tanács elmondta, hogy mi történt. Ez tényleg nagyon váratlan volt.
- Igen, szerintem is. - mondja Rey. - És hogyhogy itt vagy? Ide nem járnak jedik.
- Akkor te miért vagy itt? - mosolyodik el Felori mester.
- Én is ezt kérdeztem tőled.
- A Tanács küldött. Azt mondják, hogy döntésre jutottak.
- Rendben, megyek. - mondja Rey, majd elrohan. Elmegy a Tanácshoz, majd Skywalker mester kezd beszélni.
- Rey Palpatine, jedi lovag. Tekintettel arra, hogy valamennyi időt egy sith nagyúrral töltöttél, muszáj bebizonyítanod, hogy jó jedi lehet belőled.
- Hogyan? - kérdezi Rey.
- Tanítványod lesz. - jelenti ki Do mester.
- Akit a padawan szintről, a jedi lovag szintig kell tanítanod. - teszi hozzá Kray mester.
- Értem, mesterek. - hajol meg Rey, majd kimegy. A Templomban találkozik Felori mesterrel.
- Na, mi történt? - kérdezi.
- Tanítványom lesz. - közli Rey a hírt.
- És ez jó vagy rossz hír?
- Hát, most, hogy belegondolok, tulajdonképpen örülök neki. - mosolyodik el Rey.
- Az jó. Tanítsd bátran, és ne próbálkozz!
- Ezt mintha már hallottam volna. - kacsint a lány, majd elindul kifelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése